Med fokus på nordiska råvaror lanserar nu Petter Stordalens Strawberry nya restaurangkoncept till den nordiska marknaden.
Stordalen presenterar två nya restaurangkoncept
Mest läst i kategorin
The Social bar & bistro blir Strawberrys bredaste koncept som lanseras på flest destinationer. The Social är en bistro där enkelhet och tillgänglighet är nyckelorden. Där serveras en crossovermeny baserad på favoriter hämtade från hotellbarer och lounger världen över.
Brasserie NÒR är det andra restaurangkonceptet som nu lanseras i full skala. NÒR har under året etablerats på Quality Hotel Match i Jönköping, Clarion Hotel Umeå och Quality Hotel Grand i Borås och till hösten etablerats konceptet i tre nya städer.
Brasserie NÒR satsar på väl utvalda Europeiska viner med fokus på Frankrike, Italien, Tyskland och Spanien. På NÒR vill man hylla några av världens främsta cocktails.
Med över 225 hotell I Norden ingår hotellkedjorna Comfort Hotel, Quality Hotel, Clarion Hotel och Clarion Collection Hotel.