Realtid

Ny marknadschef på Rocker

Sabrina Pålsson Leuenberger, CMO Rocker. Foto: Rocker
© Eriksbergsfoto
Olof Ehrs
Olof Ehrs
Uppdaterad: 12 maj 2020Publicerad: 12 maj 2020

Rocker tillsätter Sabrina Pålsson Leuenberger till ny chief marketing officer (cmo) på bolaget. Hon kommer senast från en roll som ansvarig för Daniel Wellingtons digitala marknadsavdelning.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

– Det är med stor glädje jag välkomnar Sabrina Pålsson Leuenberger till Rocker. Sabrina tillför erfarenhet av digital marknadsföring i absolut framkant vilket gör henne särskilt lämpad att driva marknadsarbetet i Rocker. Hon får en viktig roll i att realisera våra ambitioner att skapa ett tydligt alternativ till den traditionella banken och attrahera kunder till vårt växande erbjudande, säger Emil Hansson, Rockers vd, i en kommentar

Sabrina Pålsson Leuenberger går in i Rockers ledningsgrupp och kommer få en “nyckelroll” i att vidareutveckla bolagets marknadsföring i Sverige och Europa.

– Rocker är ett extremt spännande företag i en ny tid. Vi använder teknik för att underlätta den ekonomiska vardagen för vanliga människor och dataanvändning för att leverera rätt upplevelse. Jag kommer att fokusera på att bygga marknadskommunikation och kundupplevelse, från varumärke till produkt, säger Sabrina Pålsson Leuenberger, i en kommentar.

 

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS

Senaste nytt

ANNONS