Realtid

Northmill lanserar kort 

Olof Swahnberg
Uppdaterad: 04 dec. 2019Publicerad: 04 dec. 2019

Svenska fintechbolaget Northmill lanserar ett kort med 2 procent cashback som enligt företaget ska bli en viktig del i sitt växande bankerbjudande.

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Spela klippet
Realtid TV

EU:s djärva drag för ekonomin – en delikat balansgång

20 nov. 2024

Northmill lanserar sitt Rebilla-kort med 2 procent cashback på köp upp till 50 000 kronor och utan avgifter. 

“Rebilla-kortet blir en viktig hörnsten i arbetet med att bygga ett komplett, modernt och individanpassat bankerbjudande som hjälper människor spara pengar och få bättre överblick på sin privatekonomi”, skriver Northmill i ett pressmeddelande.  

Northmill, grundat 2006, beskriver sig som en tech-bank med visionen att förenkla vardagsekonomin för alla. Northmill har 200 000 kunder och 125 medarbetare i tre länder. 

 

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS