KPMG har invigt ett nytt innovationscenter på Lindholmen i Göteborg.
KPMG invigde Insights Center
Mest läst i kategorin
Revisionsjätten KPMG slog upp dörrarna för sitt nya Customer & Insights Center på Lindholmen i Göteborg tidigare denna vecka. Invigningen lockade fullt hus och gäster fick lyssna till talare från Ericsson och Volvo Cars.
Syftet med KPMG:s nya center är att stötta kunder med innovation och digital transformation.
– KPMG bidrar också till att stärka regionen som centrum för digital utveckling i Sverige och globalt. Vi ser fram emot att medverka till ytterligare affärsnytta och innovationskraft hos våra nuvarande och framtida kunder, säger Ulf Borgcrantz, Chief Digital Officer på KPMG Sverige.
KPMG:s Insights Center är en del av ett globalt koncept av KPMG som fokuserar på att utveckla nya affärsmodeller, stötta innovationsprocesser och hjälpa kunder med strategiska digitala mål.
– Vi har haft en fantastisk invigning och vill rikta ett stort tack till alla som kom och bidrog till energin på plats. Den här platsen är mycket viktig för att kunna utveckla olika partnerskap och bli en del av ekosystemet runt Lindholmen, en av Sveriges hetaste industriscener, säger Christoffer Sellberg, Automotive Industry Lead, KPMG Sverige.