Realtid

Entercard-medarbetare utsedd till Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare

Richard Sefyrin Lund, Kundtjänstmedarbetare, Entercard
Richard Sefyrin Lund, Kundtjänstmedarbetare, Entercard. Foto: Brilliant Future
Realtid.se
Uppdaterad: 29 mars 2021Publicerad: 29 mars 2021

Brilliant Future har utsett Richard Sefyrin Lund på kreditmarknadsbolaget Entercard till bäst i Sverige på att ta hand om kunder. 

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Richard Sefyrin Lund, kundservicemedarbetare på Entercard har fått utmärkelsen ”Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare” i Brilliant Futures undersökning av kundtjänstmedarbetare i Sverige. Det framgår av ett pressmeddelande.

Utmärkelsen prisar “den person som med sitt stora engagemang har lyckats skapa exceptionella kundupplevelser” och baseras på data från 135 företag och sammanlagt 2,5 miljoner kundundersökningar genomförda i Sverige. Totalt har data från över 9 400 enskilda kundservicemedarbetare analyserats för att få fram vinnaren, skriver Brilliant Future.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS