Brilliant Future har utsett Richard Sefyrin Lund på kreditmarknadsbolaget Entercard till bäst i Sverige på att ta hand om kunder.
Entercard-medarbetare utsedd till Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare
Uppdaterad: 29 mars 2021Publicerad: 29 mars 2021
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
ANNONS
Jämför courtage Richard Sefyrin Lund, kundservicemedarbetare på Entercard har fått utmärkelsen ”Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare” i Brilliant Futures undersökning av kundtjänstmedarbetare i Sverige. Det framgår av ett pressmeddelande.
Utmärkelsen prisar “den person som med sitt stora engagemang har lyckats skapa exceptionella kundupplevelser” och baseras på data från 135 företag och sammanlagt 2,5 miljoner kundundersökningar genomförda i Sverige. Totalt har data från över 9 400 enskilda kundservicemedarbetare analyserats för att få fram vinnaren, skriver Brilliant Future.
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Realtid.se
Realtid.se
ANNONS
Jämför courtage
Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.
Jämför här
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS