Realtid

Entercard-medarbetare utsedd till Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare

Richard Sefyrin Lund, Kundtjänstmedarbetare, Entercard
Richard Sefyrin Lund, Kundtjänstmedarbetare, Entercard. Foto: Brilliant Future
Realtid.se
Uppdaterad: 29 mars 2021Publicerad: 29 mars 2021

Brilliant Future har utsett Richard Sefyrin Lund på kreditmarknadsbolaget Entercard till bäst i Sverige på att ta hand om kunder. 

ANNONS
ANNONS

Mest läst i kategorin

Richard Sefyrin Lund, kundservicemedarbetare på Entercard har fått utmärkelsen ”Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare” i Brilliant Futures undersökning av kundtjänstmedarbetare i Sverige. Det framgår av ett pressmeddelande.

Utmärkelsen prisar “den person som med sitt stora engagemang har lyckats skapa exceptionella kundupplevelser” och baseras på data från 135 företag och sammanlagt 2,5 miljoner kundundersökningar genomförda i Sverige. Totalt har data från över 9 400 enskilda kundservicemedarbetare analyserats för att få fram vinnaren, skriver Brilliant Future.

Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
Realtid.se
Realtid.se
ANNONS
Jämför courtage

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. Klicka här för att jämföra courtage.

Jämför här
ANNONS
ANNONS

Senaste nytt

Spela klippet
Realtid Partner

Relevance Communication: Starkare journalistik tillsammans

23 dec. 2024
Spela klippet
Realtid TV

Svenskarnas fondsparande når nya rekordnivåer

23 dec. 2024
ANNONS
Spela klippet

Relevance Communication: Starkare journalistik tillsammans

Relevance Communication Nordic AB har under det senaste året utvecklats till en betydande aktör inom svensk ekonomijournalistik. I december 2023 slogs News 55 AB och Dagens PS Media AB samman, och i april fortsatte vår förvärvsstrategi genom att förvärva Realtid. Som bolagets vd Fredrik Lundberg uttrycker det: ”Som en nyhetssajt står man starkare tillsammans än […]