Befintliga och blivande kunder hos Danske Bank får nu möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med bankens rådgivare.
Danske Bank effektiviserar rådgivningsmöten
Uppdaterad: 15 maj 2018Publicerad: 15 maj 2018
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
I takt med den ökade digitaliseringen ökar också bankkundernas behov av digitala tjänster, därför lanserar Danske Bank en mötesbokningstjänst på webben. Där kommer både befintliga och blivande kunder ha möjlighet att boka ett digitalt rådgivningsmöte med någon av bankens rådgivare.
– Digitala rådgivningsmöten, eller e-möten, har många fördelar – det är både miljösmart och tidseffektivt. Redan idag väljer många av våra kunder att träffa oss digitalt. Mer än vart fjärde möte är ett e-möte och nu kommer ännu fler att kunna göra det miljösmarta valet och boka ett e-möte, säger Anneli Adler, affärsområdeschef på Danske Bank Sverige, i ett pressmeddelande.
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS