Kantar Sifo Prosperas årliga kundundersökning bland svenska Private Banking-aktörer visar att Carnegie vinner i 10 av 13 kategorier; personliga kontakter, service och tillgänglighet, skräddarsydda lösningar, löpande rådgivning, kompetens inom investeringsrådgivning, track record, nyhets- och marknadsinformation, rapportering, etnisk standard och hållbara investeringar. Det framgår av ett pressmeddelande.
Carnegie har Sveriges mest nöjda Private Banking-kunder
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
Kantar Sifo Prospera genomför kundundersökningen för Private Banking årligen. Resultatet baseras på över 600 intervjuer fördelat på två kundkategorier; förmögna privatpersoner med finansiella tillgångar överstigande 5 miljoner kronor samt företagare, som är både ägare och vd, med finansiella tillgångar överstigande 5 miljoner kronor.
Läs mer från Realtid - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS